Tagastamise ja hüvitamise poliitika

Hekkpipe’i Tagastamise ja Hüvitamise Poliitikast

Meie Tagastamise ja Hüvitamise Poliitika, edaspidi “Poliitika” sätestab, kuidas Hekkpipe käsitseb tagastamise ja hüvitamise juhtumeid ning garantiijuhtumeid. Tellitud kaubast olenevalt võivad kehtida teatud erisused, näiteks vesipiip versus T-särk versus soodustoode. Oleme kirjeldanud ka olukorda, kui toode on saadud kingitusena. Nii et palun leia hetk meie Poliitikaga tutvumiseks!

Kui sul on küsimusi või märkusi seoses meie Poliitikaga, siis anna meile teada: shop@hekkpipe.com

  1. Kliendil (edaspidi “sina”; “sinu”; “klient”) on õigus kaup ilma põhjuseta tagastada meie Tagastamise ja Hüvitamise Poliitikas (edaspidi “Poliitika”) sätestatud tingimustel.
  2. Täies mahus hüvitus. Sul on õigus täies mahus hüvitusele või võimalusele oma toode samasuguse toote vastu välja vahetada, kui tagastad kauba 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest ning kaup on oma esialgses seisundis, ilma puuduvate juppideta ning kahjustamata (välja arvatud juhul, kui kahjustus on tekkinud meiepoolse vea tõttu). Riiete puhul peavad need olema kandmata. Hüvitise saamiseks tuleb saata e-mail koos tellimuse numbriga aadressile shop@hekkpipe.com.
  3. Osaline hüvitus või hüvitusest keeldumine. Teatud olukordades võime kliendile pakkuda ainult osalist hüvitust või üldse mitte hüvitist maksta:
    1. Kui mistahes osa tellitud kaubast pole oma esialgses seisundis, on kas puuduvate juppidega või kahjustatud (välja arvatud juhul, kui kahjustus on tekkinud meiepoolse vea tõttu).
    2. Kui mistahes osa kaubast tagastatakse hiljem kui 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest.
    3. Soodustoodete puhul.
    4. Hekkpipe’i poolt tehtud kingitused ei kuulu hüvitamise alla. Lisainformatsiooni saamiseks vaata palun sektsiooni Kingitused.
  4. Väljaspoole EL piirkonda saadetavale kaubale rakenduvad tollitasud ja/või müügimaksud pole Hekkpipe’i poolt hüvitatavad.
  5. Soodustusega müüdavatele toodetele kehtib samuti hüvituse või väljavahetamise võimalus, välja arvatud teatud erandite puhul:
    1. kui tegemist on eelmise mudeli tootega;
    2. kui väikese tootmisveaga toode osteti soodushinnaga;
  6. Maksimaalne hüvitatav summa on toote ostuhind.
  7. Hüvitise saamiseks peab toode olema kasutamata ja samas seisundis nagu kättesaamise hetkel. Kaup võib olla avatud, kuid mitte kasutatud. Tagastamisel peab kaup olema originaalpakendis ja turvaliselt pakitud. Toodet/tooteid ei tohi maha kukutada, kahjustada, värvida, ostmisjärgselt graveerida, mistahes terava või abrasiivse vahendiga puhastada ega muul moel modifitseerida.
  8. Kui kliendile saadetud kaup on kättesaamise hetkeks kahjustada saanud ning Hekkpipe saadab kliendile asendustoote kahjustatud toodet tagasi palumata, tuleb kliendil asendustoote eest hüvitise saamise soovi korral mõlemad tooted tagasi Hekkpipe’ile saata. Kliendil on õigus saada täies mahus hüvitust, kui vähemalt üks tagasi saadetud toodetest on kasutamata ning kahjustamata.
  9. Kui kauba kättesaamise hetkel on võimalik näha selle füüsilist kahjustust, tuleb kahjustatud tootest pilti teha ning lasta tarnefirmal vastav vigastus fikseerida.
  10. Kauba tagastamiseks on vajalik ostutšekk või muu tõestusmaterjal ostu sooritamisest Hekk OÜ kaudu (edaspidi “Hekkpipe”, “meie”, “meid”). Kui ost sooritati Hekkpipe’i edasimüüja kaudu, tuleb esmalt edasimüüjaga kontakteeruda. Kui edasimüüja ei paku vajalikku tuge, tuleb meid teavitada ning aitame tekkinud olukorda lahendada.
  1. Hekkpipe garanteerib, et meie tooted on materjali- ja tootmisdefektide vabad 24 kuu (garantiiaeg) jooksul alates esmaostukuupäevast.
  2. Hekkpipe ei vastuta toote mistahes liiki kahjustuste või toote osa tõrgete eest, kui toodet on kasutatud vastuolus Hekkpipe’i Tingimuste sektsioonis 9 välja toodud Kasutustingimustega.
  3. Kui Hekkpipe’i toote puhul ilmneb materjali- või tootmisdefekt ning garantiiperioodi jooksul saadakse kehtiv garantiinõue (vt punkti 4), siis Hekkpipe:
    a. parandab toote uute või renoveeritud osadega või
    b. asendab toote uue või renoveeritud tootega. Selle piiratud garantii tähenduses on „renoveeritud“ toodet või tooteosa, mille algspetsifikatsioonid on olulises osas taastatud. Defektide korral on need teie ainsad õiguskaitsevahendid.
  4. Materjali- või tootmisdefekti korral koosneb nõuetekohane nõue järgmisest teabest:
    a. tellimuse number;
    b. ostukuupäev;
    c. toote kättesaamise kuupäev;
    d. probleemi üksikasjalik kirjeldus ja mis võis selle põhjustada;
    e. piisav(ad) foto(d), kus probleem on selgelt nähtav;
    f. nõue saadetakse aadressile shop@hekkpipe.com.
  5. Nõuetekohase nõude laekumisel saadab Hekkpipe:
    a. toote uue osa või
    b. korraldab toote defektse osa saatmise kliendilt Hekkpipe’ile ja terve osa saatmise tagasi kliendile. Hekkpipe katab transpordikulud.
  6. Kõik tooted tuleb tagastada:

HEKK OÜ

Tänav: Tondi 17b

Linn: Tallinn

Postiindeks: 11316

Riik: Eesti

  1. Kaup tuleb tagastada aadressile:
    • HEKK OÜ
    • Tänav: Tondi
    • Maja: 17b
    • Linn: Tallinn
    • Postiindeks 11316
    • Riik: Eesti
  2. Kui me pole tagastatavat kaupa aktsepteerinud kui garantiijuhtumit, tuleb sul tasuda kauba tagastamisega kaasnevad tarnekulud, tolli- ja müügimaksud. Tarnekulud pole hüvitatavad.
  3. Kui saad hüvitise ning Hekkpipe on valmis (aga pole kohustatud) organiseerima transporti, siis arvatakse tarnekulud hüvitisest maha. Kui pole selge, kas tegemist on garantiijuhtumiga või mitte, ei organiseeri Hekkpipe reeglina transporti, kui ostusumma oli väiksem kui 75€ (ilma tarnekuludeta).
  4. Kui saad hüvitise ning Hekkpipe jõuab inspekteerimise järgselt selgusele, et tegemist oli siiski garantiijuhtumiga, lisatakse tarnekuludele minev summa sinu hüvitisele.
  5. Kui soovid toodet välja vahetada, pead tasuma mõlema otsa transpordikulud:
    1. toote tagasisaatmine meile;
    2. Hekkpipe’i poolt uue toote saatmine sinule.
  6. Kui soovid toodet välja vahetada, siis ei saada me uut toodet enne, kui oleme väljavahetatava toote tagasi saanud ning uue toote saatmiseks vajalik tarnimiskulu on tasutud.
  7. Oled vastutav tarnimiskulude ja tagastatava toote turvalisuse eest senikaua, kuni toode on Hekkpipe’ini toimetatud. Seetõttu soovitame:
    1. kasutada jälgitavat transporditeenust;
    2. soetada transpordikindlustus;
    3. pakkida tooted väga ettevaatlikult ning vähemalt samasse seisundisse nagu kauba kättesaamise hetkel.
    4. mistahes toode, mis on meieni jõudes kahjustada saanud, pole enam hüvitamiseks kõlbulik.
  8. Meie ei saa garanteerida, et saame sinu poolt saadetud toote kätte.
  9. Väljavahetatud toote sinuni jõudmise aeg võib sõltuvalt sinu elukohast varieeruda.
  10. Meie käest on võimalik küsida nõu toote tagastamiseks sobilike ettevõtete kohta, et hoida tarnimiskulud võimalikult madalad.
  1. Kui sinu tagastatud kaup on kätte saadud ja üle vaadatud, saadame sulle kinnitava e-maili, et oleme tagastatava toote kätte saanud. Teavitame sind ka sellest, kas aktsepteerime toote hüvitamist või mitte.
  2. Hekkpipe vaatab tagastatud kauba üle ja annab sulle vastuse viie (5) tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
  1. Sinu nõude heakskiitmise korral läheb sinu hüvitis menetlusse ning tagastatav raha krediteeritakse esialgse ostja deebet-/krediitkaardile või PayPali kontole. Makse laekub sinu kontole 2 nädala jooksul, sõltuvalt makse menetlemisele kuluvast ajast sinu pangas.
  1. Kui sa pole hüvitist kätte saanud, kontrolli esmalt uuesti oma pangakontot.
  2. Kui ka pangakontolt on näha, et hüvitis pole kohale jõudnud, kirjuta meile: shop@hekkpipe.com, et teada saada, millal makse sooritati. Makse kohalejõudmine võib võtta mitmeid päevi aega (teatud juhtudel isegi kuni kaks nädalat).
  3. Seejärel kontakteeru oma krediitkaardifirmaga. Sinu hüvitise postitamine võib võtta mõne aja.
  4. Järgmisena kontakteeru oma pangaga. Tihtipeale kulub makse menetlemise peale aega.
  5. Kui oled kõike eelpoolmainitut teinud, hüvitise makse tegemisest on möödunud juba rohkem kui 14 päeva ning sa pole endiselt hüvitist kätte saanud, kontakteeru uuesti meiega: shop@hekkpipe.com.
  1. Kui toode oli soetatud kingitusena kellelegi teisele, ei muuda see Hekkpipe’i ja Kliendi vahelist suhet. Klient on kohustatud toote kingituse saajalt meieni toimetama, kui soovib saada hüvitust ning tegemist pole garantiijuhtumiga.
  2. Kui oled saanud toote auhinnaks mõnel sotsiaalmeedia või muud tüüpi võistlusel osalemisega, pole sul võimalik hüvitust taodelda, välja arvatud juhul, kui tegemist on garantiijuhtumiga või kui kaup sai transportimise käigus vigastada.
  3. Kui oled meie turunduspartner ning oled toote kingitusena saanud, lahendame vastava olukorra juhtumipõhiselt. Sellise olukorra puhul me toote eest hüvitist ei maksa.

Kui täiendame oma veebilehte ja muid süsteeme või lisame uusi teenuseid või tooteid, siis võime uuendada ka oma Tagastamise ja Hüvitamise Poliitikat.

Käesolevat Poliitikat uuendati viimati 16.08.2018.

Osta oma Hekkpipe kohe

Hakka trükkima ja otsimiseks vajuta Enter klahvi

Ostukorv

Ostukorvis ei ole tooteid.